Thursday, October 21, 2010

tired....huh...

hye blog...
he3... lately ari2 aku update kn,
he3...
bkn apa, keghairahan aku dtg tb2...
this entry belong 2 me n my fwen..
dr aku wat diploma smpailah wat degree skrg nih...
still da same...
no changes....
huhuhu... pity us.... tired of all this matters...
he3...
geram toi aku...
bab aku paling xska, dr mla duk kukum, smpailaaa ke unimap skrg nih,
ialahhh..... BAB TGU BUS... grm+boring..
t mla lh mlut aku nk mgomel mcm...
he3...
td jew... 2 jam aku ngn kengkawan tcongok kt kangar...
adeiii... skit ati kowt...
dh la ngntukk...
pns lak 1 hal ag...
uish... b++ skit ati aku...
cair dh m8 up, sunblock pn dh xda function ag dh...
ktiak nih xyah cite.. mcuk mSm daaa...
he3...
(sj gimik lbey)
asal ada bus bhenti, tkedek2 laaa kmi g tye..
"kg.y ka??"... "x,smpg.4"..
"kg.y ka??'...."x, kbg gajah...."
"kg.y ka???.... "x, pauh.."
adei...
mn dia....???
aleh2 kul 4 bwu ktowg nekbus kowt...
dr ku 2 tgu...

nek jew bus, haaaa kn....
xda nmpak rupa dh, tgkap lentok lew...
sdr2 jew dh smpai k.perlis...
he.....
ltih gilaaa....

aduhaiiii...bla laaa sume ni akn brakhir
sbr laaa wani oi.... sbar jg kwn2 sume
bpe sem jew ag
Ya Allah.... kuatkanlah semangat kmi, dan tingkatknlah kesabaran kami untuk mnempuh hari2 mndatang dgn pnuh ketabahan...